Brandsurface ©

Design  I  Artwork  I  Print

Case: Scandic

II Visualisering af brand værdier

Scandic blev etableret tilbage i 1963 og har siden da været en banebryder indenfor hotel industrien.

I dag sidder Scandic på i den ledende position som nordens største hotelkæde med et netværk af ca. 280 hoteller med 55.000 værelser i seks lande.

Selvom Scandic i dag beskæftigere tusindvis af ansatte, forsøger de hver dag at leve op til de samme stærke værdier, som dannede grundlaget for virksomheden for over 50 år siden. I samme forbindelse blev BrandSurface spurgt, om vi kunne hjælpe med at kommunikere Scandics værdier i en såkaldt “Kulturprofil” – en 160-siders bog, der beskriver deres grundværdier, daglige arbejdsgange, relationer og sociale- og miljømæssige ansvar.

Samme år vandt Scandic titlen som “Danmarks Bedste Arbejdsplads 2017”. 

Det endelige arbejde inkluderede: 

  • Design
  • Artwork
  • Print

Samme år vandt Scandic
prisen “Danmarks Bedste
Arbejdsplads 2017”