Sidste år kom den britiske medicinalvirksomhed TTS Pharma til os med en ny opgave. De havde udviklet en ny portefølje af produkter indeholdende cannabidiol (CBD), som de havde brug for vores hjælp til at brande. Produkterne under navnet Endopure omfattede både kosttilskud og en komplet serie af hud- og plejeprodukter – i alt en serie på mere end 20 produkter.
Markedet for medicinsk marihuana og cannabisforskning var (og er fortsat) i hurtig vækst verden over. På trods af det har mange forbrugere stadig et begrænset kendskab – kombineret med en naturlig skepsis – til den nyligt godkendte teknologi. Det gav os en anderledes og spændende udfordring i design- og tilblivelsesprocessen, som adskilte sig fra, hvad vi er vant til hos vores andre kunder.
Gennemsigtighed, klar vejledning og eksklusivitet viste sig at blive nøgleordene for designet, der siden hen har banet vejen for Endopure samt været medvirkende til at sætte standarden internationalt for produkter lavet på industriel cannabis.
Udover en komplet emballageserie udviklede vi også en overordnet designguide samt diverse POS-materialer, annoncer m.m.
“Gennemsigtighed, klar vejledning og eksklusivitet viste sig at blive nøgleordene for designet”
“Gennemsigtighed, klar vejledning og eksklusivitet viste sig at blive nøgleordene for designet”